blink med ögat och vick på örat.

gissa vad jag gjorde igår? craschade på träningen såklart, vad annars? jag skulle köra sträckt med dubbel skruv i gropen och landade på sidan och vek ihop kroppen liksom. jaja, svårt att förklara men jag sträckte ut vänstersidan och klämde ihop högersidan, aj. nåväl, är skapligt stel idag men det hindrade inte mig för att träna, jag har ju som sagt upplevt värre saker. än så länge slår inget nack-craschen i golvet den 12 december.

idag har jag fixat emelies hår till fotograferingen. får se hur bilderna blir sen. jag blev i alla fall nöjd med håret och det är ju som sagt det jag kan:) efter det åkte jag till gymmet och tränade och det gick jättebra idag också. om jag sa att jag körde mycket mage på pilatesbollen för några inlägg sen kan jag väl nu säga att jag körde det dubbla. jag vill ha en pilatesboll nu!

inatt är det gymnastik igen (damer inviduella grenfinaler) men eftersom jag inte litar på tiderna i tidningen ska jag kolla upp det ordentligt och be mamma spela in, det var jobbigt att titta så tidigt plus att jag ska upp tidigt imorgon ändå så. imorgon ska jag till min syster i linköping. ska kolla på hennes nya lägenhet och hämta hem henne eftersom hon jobbar på lördag, sen åker hon tillbaka=/ efter linköpingsturen blir det gymmet igen och på kvällen kommer det främmat.

haha jossan haha (internt):
"de kommer främmat de kommer främmat"


P U S S '


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0