en bravad hit eller dit.

jag ska alldeles nu hoppa in i duschen och sedan göra mig i ordning för klockan 12 ska jag och mamma käka nånstans på stan. tror det blir venezia. mums, de va år ch dar sedan jag käkade där. klockan 13 måste jag vara hos sjukgymnasten för mitt ryggont. eller inte bara de, jag ska ta upp allt om mina ischias-smärtor, verkande leder och bla bla, jag menar säg någonstans jag inte har ont?

vid 16 åker jag, mamma, stefan och josefin till eskilstuna där hon har genrep klockan 17. sen ska vi sova på nåt hotell där och på lördagen ska hon vara med i någon musiktävling på torget där eller nåt, jag fattar typ ingenting. det har hållit på ett bra tag hela den här tävlingen men min syster hjälpte mig att rösta på henne härom veckan, jag har ingen koll på det. det jag vet är i princip att folk som skrivit sina egna låtar tävlar om en bubblare på svensktoppen eller nåt, jaja, min systers låt heter "sarah" och är absolut ingen svensktoppen låt men den är bäst ändå. alltså jag skojar inte, alla andra sjunger om jättekonstiga saker och har massa konstiga slagverk med, haha fast det är ju dock mer svensktoppen men jag älskar josefins låt ändå.

"alla vi barn i bullerbyn"

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHA :D



"Heeeej på er, alllla barrrn i Bullebyyn"

2008-08-23 @ 16:19:09
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0