en penna bakom örat och jag är fulländad.

idag har jag bara varit sådär riktigt engagerad och det känns så bra, så bra. det är nu bestämt att jag och philip representerar elevrådet från vår klass, och programforum... och ska vara med på arbetslagsträffen... och under arbetslagsträffen blev vi också utsedda till "lärakännadags-kommité" vilken innebär stort och roligt ansvar. jag har också löst allt med kören på måndagar så nu blir det ingen trist väntan, jag hjälpte också ett par tvåor i nöd under deras egen hårvård, tänk att det ska behövas två skillade treor? ja för jag har inte uträttat allt detta själv, nej min andra hälft står tätt intill. philip är så fierce, och jag gillar det!

i allt engagemang satt jag och skrev ner förslag till "lära-känna-dagen" eftersom vi missade bussen. det gick väldigt bra och jag tänkte nu skriva ner det och sedan skicka till philip så får han komma med lite förslag och så. (det är alltså en dag vi ska ordna då frisör 1:or, 2:or, stil och trend 1:or och 2:or lär känna varandra och det kommer inte bli som föregående år, nejnej, det är ju philip och jag som har idéer?) när vi är klara ska kommitén (som då är vi xD) ge förslaget till arbetslaget och i princip få godkännande och svar på lite småfrågor, sen har jag och philip rott vår första skuta i land detta sista år.

det blir stopp i maskineriet utan oss!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0