en sträckbänk och ett glas mjölk.

hos sjukgymnasten idag la han mig på en brits, knäppte fast massa grejer och satte på en maskin... (kan detta båda gott?) maskinen drog iväg med min underkropp lite lagom sakta och smärtsamt så min ryggrad blev lång och rak. ja ni förstår ju själva att smärtan och obehaget satte sig på första bänken i min salong. frågade också om träningen och det ska jag inte göra, varken gym eller gymnastik. i all denna misär kommer jag väl tröstäta och gå upp 6,4 kilo, så ni vet. ser jag lite lagom biffig ut så tyck synd om mig.

jag sitter nu i skolan och kom hit strax efter 10. är inte det för underbart när man börjar 10.45? jävla sj. nu kom en lärare förbihasande med kaffe och en kanna mjölk. gud vad gott det såg ut. när jag kommer hem ska jag stjälpa ett stort glas mjölk i mitt gap, mums.

på svenskan ska vi skriva ett brev om sig själv, till vår nya lärare. den tredje nu. först hade vi gorilla-gunilla, sen hade vi stress-ancie och nu har vi jessica... undrar vad hon ska bli för typ. jag återkommer med svaret när jag vet mer om fallet.

P U S S '


Kommentarer
Postat av: madde

vi har också jessica. det är lite svårt att veta vad hon är för typ, jag har inte riktigt listat ut det än ;)

2008-08-26 @ 17:06:09
URL: http://madelejne.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0