jag mår så bra.

tror ni att gymnastiken va 03.30 eller? nej såklart inte. klockan 6 drog det igång men som tur var somnade jag om och vaknade alldeles lagom till starten. de va ruuligt! detta resulterade dock i att jag vaknade klockan 12 sedan, mindre bra men nu ska jag åka och träna med malin, på gymmet på friskis. hell yea!

klockan 18 är det träning med gymnastiken och vi ska träna med huddinge, riktigt ruuligt det med! det blir alltså två träningspass igår, mig gör det ingenting för den här veckan är jag helt träningsberoende. fick ju inte träna igår eftrsom det var den där kursen. men nu kallar gymmet!

malin och jag ska förmodligen beställa hem en pilatesboll, smack på den, P U S S '

Kommentarer
Postat av: Sophie

Nu finns svaren på frågestund del 1 på utlagda ;D

2008-08-13 @ 14:59:22
URL: http://thisissophie.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0