och sjukgymnasten sa.

tillbaka från sjukgymnasten och jag drar alltså lite till vänster i ryggen och en disk buktar ut, därav min smärta i ryggen i tisdags. det "andra" ryggontet jag har haft beror på att denna utbuktande disk trycker på ischias nerven. ´han masserad lite och knäckte, aj. det gick väl bra och jag ska tillbaka på tisdag klockan 8. bra det.

jag ska nu hela tiden ehålla svanken vad jag än gör eftersom om jag kutar ryggen så trycks disken ut. när jag tar upp någonting från golvet eller så ska jag tänka som en tyngdlyftare... så om ni ser mig se ut som en anka så förstår ni varför:)

skönt att få det svart på vitt, en anledning till att jag har ont. inte bara mina ord, hans också.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det var så jag hade för 2 år sen.. lider med dig, det är inte kul:(

2008-08-23 @ 19:03:03

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0