fantastisk fredag.


idag har jag:

  • klippt in löshåret på en tjej
  • klippt en dam
  • klippt en bonde
  • lunchat med mamma
  • färgat mamma mörkbrun
  • gjort folieslingor och klippt en kvinna

det är min praktikdag och nu är jag trött men glad. fick lön för uppsättningen jag gjorde på en tjej innan sommarn och för att jag varit så duktig idag. jag tjänade in hela 2000 kronor tillsammans på alla mina kunder idag och då betalade ändå mamma bara 150 spänn. 1:a klassigt;) kul har det varigt men det tycker inte min rygg, kul!

efter praktiken åkte jag och mamma och övningskörde. det gick faktiskt väldigt bra. körde runt och övade på att växla, hålla till höger och massa sånt. startade också i backe och jag var kung på de. kanske inte första gången, men efter ett par gånger så hitta jag dragläget och stod helt stilla, coolt va;) haha, för att vara andra gången jag körde är till och med jag förvånad^^

ikväll blir det plankstek och sen ska jag slinga hanna brattnes löshår!
P U S S '


Kommentarer
Postat av: Josefin

klippt en dam, hahahhahahahahahaa

2008-08-29 @ 23:13:35
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0