shoppiloppan.

jag är så stolt över mig själv. när vi var i tallin igår så shoppade jag endast för 267 svenska kronor? är det inte underbart. för dessa kronor fick jag enda med mig en grå a-formad kjol, en grönrosa sjal och ett blommigt linne. jag är så duktig. jag köpte också en supersöt mössa&halsduk-i ett fast det bjöd mamma & stefan på. tack!

eftersom jag var så ekonomisk i tallin skämde jag bort mig själv med en ny parfym. mitt sparsamma jag har alltså resulterat i pengar jag kan använda i barcelona. där ska jag impulsshoppa så det står härliga till, haha!


våra ringar, sisters like friends, friends like sisters.
mössor & halsdukar i ett!

P U S S ' på att vi är så bra <3


 


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0