vad har du gjort.

project runway var superbt as usual. popcornen var outstanding as usual när jag poppar. isvattnet var fantastiskt as usual. sängen var skön as usual. allting var så underbart as usual när jag är igång, är man 1:a klassig så är man!

håller nu på att borsta mitt hår, 100 gånger minst. jag fäller som en byracka. 67, 68, 69, 70... intressant läsning. jag ska snart borsta gaddarna också, sen ska jag krypa ner i sängen och försöka sova, det lär behövas. imorgon är det träning också, först fristående med lotta och rebecca i spegelsalen vid 16, fast det är nog bara vi vad jag vet, sen kl 17 är det vanlig träning och kl 19 är det truppledarmöte. yey, saknar truppgymnstiken.


Föddes en lörda, mamma kalla mig för discotjej
Så på en lörda, ja då vet du var du hittar mig
Föddes en lörda, alla kallar mig för discotjej
Mamma frågar sig...

Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv
Situationen e så sjuk
Vad har du gjort, för dig ere alltid helg
O helgen måste ta slut

P U S S '

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0