when you look at me.

första skoldagen gick bra och efteråt blev det fika på fräcka frökens med philip, sara, kimmy och ankan. jag förtärde världens godaste blåbärspaj. den måste ni bara äta alltså. fullt med sånt där krisp på och inte bara massa bärs. som grädde på moset var vaniljsåsen bara så fluffigt god. nåväl...

träning stod på schemat ikväll men jag gick hem vid 19-tiden för jag fick så jävlaont i ryggen... igen. har haft det sen 2 augusti men vet inte vad det är. trodde ju att de va "falsk ischias smärta" men jag vet inte längre. jag har aldrig haft så ont som idag, fy fan. gör ont fortfarande. alltså... tjejer, tänk er mensvärk... gånger... 14 kanske. de gör fruktansvärt ont. jag grät några skvättar förut, det var jag värd. ska förmodligen till vårdcentralen på torsdag eller fredag i alla fall.

har nu suttit och fixat mitt nya schema i excel. schemana man får måste man ju bara kladda överallt på för att inget riktigt stämmer med just mig själv så därför blir det bättre. det är faktiskt ett bra schema. blev lite besviken på val av lärare på lite saker men det blir vad man gör det till. om jag bara håller positiviteten uppe så kommer det nog gå galant. kommer dock sakna bia och yvonne för de är så jävla bäst. de får mig verkligen att kämpa och vilja prestera, men... monkan och irina får helt enkelt se till att sporra min kreativitet ändå. :)

P U S S '
imorgon är det egen hårvård 09.30-15.00 och massa tycker jag ska klippa kort. typ robyn-frisyr fast inte snaggat därbak. jag har övervägt det men jag tror jag skippar't. eller vi får väl se, jag kanske kommer hem hely kort imorgon?

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

skönt schema :)

2008-08-19 @ 21:25:53
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Josefin

<3 love

2008-08-19 @ 22:09:22
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0