full shoppinglista.

Hela shoppingen totalt i ord:
Jeans från Puss&Kram (Gul&Blå)
Jeans från Cheap Monday
Svart hoodie från Cheap Monday
Grå kortärmad myshoodie från Gul&Blå
Vit lång stickad cardigan från Carlings
Rosa stickad sjal från Åhléns
Blå/svart randig topp från MQ
Rosa linne från MQ
Grå dragkedjekjol från MQ
Bh från H&M
Trosor från Lindex
Svarta Strumpbyxor från H&M
Gråa Strumpbyxor från H&M
Mascara från L'oreal
Nyårsklänning  från Vero Moda

Det var nog allt...?
Bilder kommer inte... för det är så jävla mycket...
Men ni kan föreställa er^^

Jag älskar dig sjukt mycket Malin.
Jag skulle kunna skriva någon klatchig dikt,
om hur du alltid får mig till insikt.
Men det tänker jag inte göra för inga ord räcker till,
att får fram allt de där som jag verkligen vill.
Därför avslutar jag nu det jag skrivit ner,
med att jag älskar dig ännu mer.
<3



Kommentarer
Postat av: josefin

klitchigt;)

2008-12-30 @ 23:31:30
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0