plugghest.

Nu är 2 sidor skrivna.
4 uppgifter gjorda.
1 G uppgift kvar.
2 VG&MVG uppgifter kvar.

Och jag ska göra klart det ikväll.
Sen vill jag inte se skiten mer.
Jag skiter i om klockan blir 1 i natt.
Jag pluggar bäst på kvällarna/nätterna.
Och jag vill verkligen inte ha den där jävla hemtentan i Kristendom hängandes över mig.

På tal om detta, varför ska lärare alltid krångla till det och ha så fisförnäma frågor?
"Vilka pedagogiska problem kan de kristna missionärerna ha brottats medd när de skulle förklara treenighetsläran för muslimerna?"
Jovars.. bra att vi förstår frågan också? Varför inte bara skriva:
 Varför kan det ha varit svårt för lärljungarna att förklara för en muslim om treenighetsläran?



Jag blir så trött.
Nej, nu är det tillbax till pluggandet.
Detta är det sista jag gör den här terminen.
Back off!


Kommentarer
Postat av: josefin

jag håller med dig, frågorna ska alltid vara så himla överdrivnet svårt formulerade. tro mig, det tampas jag med var och varenda dag.

2008-12-11 @ 08:46:38
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0