so paid.

Dagen bestod av att jag utvecklade mina kunskaper i pepparkaksbak.
Jag är faktiskt skaplig. Åt ingen deg heller, duktigt.
Det blev Norrköping med bästa kl 13.
Jag var dock mest till besvär.
Idag var det en sån dag då jag tycker att alla andra är snygga utom jag.
Elin blev nog trött på mig, men jag menar, nåt ska hon få stå ut med^^
Det var i alla fall mysigt.

Håller på att slinga systers hår.
Känner ju på mig att det inte alls kommer bli som hon vill.
I och för sig är väl hennes önskemål väldigt höga.
Blont långt svallande hår.
Hon kommer få...
Kopparblont/eldigt kort fjånghår.
Men för att se det från den positiva sidan...
Ja.. jag vet inte.


puss

Kommentarer
Postat av: josefin

så höga krav har jag inte alls! jag vill bara inte att det ska bli för gult.

2008-12-22 @ 20:57:53
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0