spotlight on me.

Spelade Wii Fit igår. Jag blev alldeles varm. Provade Yoga och jag måste säga att jag blev positivt överraskad. Man kanske skulle börja. Det är helt sjukt för man står i en position som inte verkar speciellt ansträngande men helt plötsligt är man helt varm och svettig. Sjukt. Nåväl, får kanske nöja mig med lite Wii-spelande då och då. Min Wii-gubbe är gråhårig, sånt gillas!

Det bär snart av till Täby för att kolla in mellandagsrean. Ska ta det lugnt eftersom jag och Malin ska till Stockholm på måndag och shoppa och bo på hotell. Men ett fodral till laptopen är ett måste.

12.14 går roslagsbanan till Täby, innan dess ska jag väl se på när Niklas & Josefin kör Wii Fit, det är mycket underhållande. Särskilt rockringar;) Det är jag kung på!

Puss / Ida


P.S Kommentarerna i föregående inlägg är konversationen mellan mig och min syster igår kväll, mmycket underhållande!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Heej, kika gärna in på min blogg!

2008-12-28 @ 17:01:16
URL: http://haniepanie.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0