the bantningskur.

Undrar ni vart jag hållit hus?
Jag blev drabbad. Drabbad av det giftiga.
Det slog till i fredagskväll.
Magsjukan.
Jag har mått så dåligt.
Jag har verkligen tyckt synd om mig själv.
Det är jag så fucking värd.
Eftersom jag i princip inte rört mig på ett dygn har jag ont i ryggen.
Det hindrade dock inte mig från att vara med på juluppvisningen idag.
Jag var ju inte med förra året.
Vurpade och hamnade på akuten.
Jag var liksom bara tvungen kände jag.

Nåväl, jag mår fortfarande illa när jag tänker på pizza, bearniesås, pannbiff, dillpotatis och lingongsalsa.
USCH!

Det enda! positiva med denna sjukdom är att det är en sorst bantningskur och den har redan gett resultat.
En av mina gymnaster: Ida, du är så smal.
Ida: Alla är smala här, jag är bara längre.
Samma gymnast: Men du är verkligen smal.
En annan gymnast: Du är lika smal som min mamma.
...
Öhm, då slog tanken mig. Har inte denne mamma fött barn, flera till och med?
Kanske inte var en sådär sjuhelvetes bra bantningskur ändå.

Kommentarer
Postat av: emma

om det är, vet inte hundra vad fierce betyder, men det låter himla fränt! :P

2008-12-07 @ 19:21:38
URL: http://skagerdalemma.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0