så mycket.

1. Höger eller vänsterhänt? Vänsterhänt.
2. Humör just nu? Trött.
3. Favoritgodis? För mycket.
4. Är det något du absolut inte äter? För mycket.
5. Kläder just nu? Strumpbyxor, tunika, sjal.
6. Musik just nu? Tyst...
7. När åt du senast? 21.15.
8. Vad sa du senast? ... Mer ett gnällande ljud.. typ.. aj.
9. Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja? Svår fråga, gillar nutiden.
10. Fisk eller badkruka? En blandning beroende på väder & vind.

11. Favoritfärg? Grå.
12. Saft eller alkohol? Äkta jordgubbssaft.
13. Längd? 173 cm.
14. Hur många kuddara sover du med? 0-3 beroende på trötthet.
15. Favoritväder? Soligt.
16. Om du var fast på en ö, vilka tre saker skulle du ta med? Flygplan, helikopter och en plastpåse *internt*.
17. Spelar du något instrument? Ja, kan lite piano och gitarr.
18. Morgon eller nattmänniska? Varken eller, dagsmänniska.
19. Sparare eller slösare? Tyvärr så är jag en slösare.
20. Det bästa du vet? Så mycket.

21. Bästa film? Så många.
22. Kommer du ihåg din första kärlek? Japp, Matti Sundholm! haha.
23. Gillar du henne/honom fortfarande? Nepp, vår tid är förbi;).
24. Ser du på kärleken som ett misstag? Nej, kärleken är en förmåga.
25. Hur många barn vill du ha när du blir stor? En bortskämd skitunge.
26. Framtidsplaner? Så mycket.
27. Bio eller promenad? Bio och promenad hem.
28. Glasögon, linser eller inget? Jag har ingenting av'et.
29. Teknisk eller oteknisk? Totalt oteknisk.
30. Är du kittlig? Överallt.

31. Snarkar du? Jag "snusar", som mamma säger.
32. Rädd för insekter? Vi klickar inte riktigt nej.
33. Äckligaste insekten? För många.
34. Musikstil? Det som passar för stunden.
35. Lyckotal? 2. ("De underbara i att bara vara 2")
36. Favoritfilm genre? Rysare, Kriminal, Skräck, Komedi.
37. Bästa bok? Så många.
38. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna flyga, eller läsa andras tankar.
39. Chips, morötter eller godis? En blandning av allt.
40. Pizza eller hamburgare? Jag är mätt nu så kan inte svara på de.

41. Sport, a-ekonomi eller barnprogram? Inget... då stänger jag av.
42. Namnsdagsdatum? Ida den 14 september... Jenny typ i oktober.
43. Har du någon flickvän/pojkvän? Nepp.
44. Tänker du någonsin pierca dig? Har öronen, men sedan vill jag vara hela&ren.
45. Födelsedag? 3 december.
46. Favoritchips? Lättsaltade... peppar... grill.. vafan.. chips som chips?
47. Dina bästa vänner? Finns där ja.
48. Stökigt eller välstädat? Välstädat tror jag...
49. Gungar du på stolen? Nepp, inte efter Petras vurpa på mellanstadiet.
50. Hur många kusiner har du? Typ 6 stycken.

51. Har du utövat någon sport? Truppgymnastik <3
52. I julklapp önskar jag mig? Körlektioner? (not)
53. Senap, ketchup eller inget på korven? Ketchup.
54. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungyjump? Never.
55. Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster.
56. Anser du att man får skylla sig själv om man slickar på en lycktstolpe på vintern? Eh ja.
57. Vad hänger på väggarna i ditt rum? Tavlor.
58. VIlken färg har du på tapeterna i ditt rum? Blå.
59. Pasta, ris eller potatis? Potatis är gott.
60. Vilket är bäst -julafton eller din födelsedag? Julafton.

61. Ljust eller mörkt bröd till frukost? Tyvärr ljust.
62. Vilken läsk är godast? Typ, cola.
63. Vad gör du helst? Så mycket.
64. Bästa raggningsreplik? Har ingen inövad faktiskt.
65. Hur många syskon har du? Jag säger 4, för jag ser dem som syskon.
66. Bäddar du din säng? Inte på morgonen.
67. Bor du själv eller tillsammans med någon? Med familjen.
68. Är du allergiskt mot något? Nepp.
69. Är du mörkrädd? Nja, lite.

70. Är du religös? Nej.
71. Släpar du fötterna efter dig? Ibland, när jag är trött och gnällig.
72. Vad är du mest rädd för? Döden.
73. Städar du ditt rum själv? Ja.
74. Hur ofta städar du ditt rum? När frans kommer. HAHA! *internt*
75. Skulle du käka upp en clementin för 100 kr? Eh ja?
76. Är du rädd för blod? Nja, det är ju lite oroväckande.
77. Skulle du kunna tänka dig att bli vegitarian? Kanske.
78. Saltar du på maten? Jovars, när det behövs.
79. Favoritkaka? Colakakor, pepparkakor.. äsch, mycket!
80. Kan du sjunga? Ja.

Kommentarer
Postat av: emma s

den snor jag för jag är också... hm, uttråkad :D

2008-12-05 @ 23:46:16
URL: http://skagerdalemma.blogg.se/
Postat av: emma s

Dem är så jävla snyggaaaaaaa, det är vi två, men alltså förlåt om jag härma dig då. Fast att jag inte visste det. x)

2008-12-05 @ 23:50:43
URL: http://skagerdalemma.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0