you know it.

Jag har precis sminkat min syster.

Jag har utvecklats.
Efter alla tips från Christian har jag äntligen tagit in något.
Det ska vi vara glada för.
Jag härmade Christian också.
Typ: "Titta på axeln" när man ska böja ögonfransarna.
Jag lekte wannabe make up-artist.
Jag är en stolle.
Jag tror dock inte att jag har någon framtid inom yrket.
Tänk dig själv, en bröllopssminkning och just den dagen är jag lite fnissig.
Jag sminkar fel, och när jag sminkar fel, sminkar jag så fel.
Vilket bröllop, stackarn.
Nåväl, snygg i håret kommer hon i alla fall vara.

Klockan 15 far vi till farmor.
God Jul

en tanke... farmor är ju fars mor, men varför har man inte i modern tid ändrat till papmam, eftersom man idag säger pappa och mamma istället för far och mor...



Kommentarer
Postat av: andrine

du är så jävla fin! (:

god jul på dig ida<3

2008-12-23 @ 19:42:19
URL: http://aaas.blogg.se/
Postat av: jannas

vet du att jag tänkt den tanken med, brukar säga mammamamma till mormor osv :P

2008-12-24 @ 14:37:33
Postat av: rebecka

Älska din hårfärg!!!! :)

2008-12-28 @ 22:14:03
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0