black jack.

det blev en trevlig kväll hemma hos elin igår. det bjöds på vin men jag höll mig till alkoholfri cider. anna tyckte jag kunde smälla i mig cidern hon hade i sin väska, den hade lite "kraft" i sig som hon så fint uttryckte de. haha jag klarade mig.

idag sov jag till 11.37 och då blir man sådär seg och allt är jobbigt. men men. jag planerar att städa mitt rum idag. ska också fota alla nya kläder och sådär. sen ska malin bleka min utväxt sen ska jag färga mitt löshår mörkmörkbrunt. får se om det fungerar. ska egentligen träna idag vid 17.30 men jag tror jag skippar det. känner att jag måste få klart och fixa allting hemma och sådär. behöver en hel hemma dag helt enkelt. ska kanske prova på en lite liten löparrunda ikväll.

nu ska jag verkställa mina planer! P U S S '


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0