don't go waisting your emotions.

nu har jag suttit och filat ner mina naglar i en timme. har haft långa nu ett tag men blev lite trött på det så jag har filat ner alla korta nu. fy vilket jobb alltså. usch, det stinker verkligen blä när man filar. hua! nu ska jag måla lite glans på naglarna innan jag smörjer in mig med handkräm, fulländat!

tror jag ska poppa lite popcorn till sytycd. isvatten blir det garanterat.

jag ber om ursäkt för lite trista inlägg, bara massa upprepningar om vad jag ska göra, en andra hands almanacka men jag har bara inte hittat något bra att skriva om. skrev ju dock om det där med självförtroende men det var ju ett par inlägg sen. ska försöka skriva nåt mer itnressant under morgondagen, missa inte det.

P U S S '

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

SV: okejokej :D

2008-07-15 @ 21:38:46
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilken titel :) tänkte faktiskt extra mkt på den låten efter filmen :) Härlig scen där

2008-07-15 @ 23:59:23

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0