hej kom och hjälp mig.

tisdag. idag klarade min kära vän elin uppskrivningen och jag är så stolt över människan. jag har också varit och hämtat ut min efterlängtade frisörtröja och den var kanon. dagen fortskrider med att jag ska slinga mammas hår och sedan ta kort på de eftersom jag klippte av en jädrans bit igår så ni får se resultatet. ska sedan träna med elin 17.30 på gymmet och 18.15 börjar core-passet som vi ska gå på. efter träningen ska jag färga min systers hår, fullt upp!
P U S S '

lägger in bilder på både tröjan och mammas frisyr när bloggen vill fungera.


Kommentarer
Postat av: andrine

hehe,vad du färgar & håller på ;)

2008-07-08 @ 15:14:44
URL: http://aaas.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0