livet leker, gröna ängar och solens gudomliga strålar.

efter förfrågan om de nyttiga dryckerna kan ni kika in hos philip som presenterar dryckerna för er.

jag och philip har precis tittat klart på the eye som föröverigt var riktigt bra. jag har också klippit herrn själv och han har klippit sitt fina besök. nui är vi alltså lite nyfriserade båda två. vi har förtärt dipp och grönsaker och druckit isvatten i större glas än vaserna jag har hemma, kan ni tänka er.

jag tror dock vi ska sova snart för jag är så trött. jag ser fram emot att krypa ner i philips oändligt mjuka dubbelsäng och snarka för glatta livet. nej jag ska knipa käft. godnatt era små troll.

p.s imorgon blir det till att handla med philips mamma innan vi drar till stan och förtär en trea, i alla fall jag. åh vad jag ser fram emot det underbara chicken kebab. usch så gott det är. USCH! skojar inte alltså... det är gott alltså. jag må överdriva ytterst lite här på kvällskvisten men jag lover, det är verkligen den godaste kebab som finns.

P U S S '

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0