mitt sommarlov.

en helt fulländad dag som har innehållit mycket kan man säga.
det började med gym på friskis med malin.
sen blev det lunch på hot basilika med malin.
sen blev det djulö med jessica.
sen blev det hemcykling, och helt plötsligt spöregnade det.
sen blev det te/varm choklad och bullar invirade i filtar hemma hos mig.
sen blev det fixing och lite datorhäng.
sen blev det bio (mamma mia)


dagen har innehållt så mycket och det har varit riktigt riktigt roligt. en sommarlovsdag som heter duga.


nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna, plocka undan lite i mitt rum och sen sitta här och kika lite innan jag ska sova. imorgon blir det TRE klippningar och sedan core-passet 18.15. nice dag det med :)

 P U S S '

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0