överskrift.

igår kväll tvingade niklas mig att va social fast jag ville läsa i min bok. den var för läskig för mig tyckte han, haha. jag var social i någon timme innan jag tvingade han ut ur mitt rum, klockan va faktiskt 01.39 och jag behövde sova, maha.nåväl, blev väckt 11 idag då det bjöds på brunch, trevligt och gott. har nu ägt sönder niklas på wii fast han aldrig skulle erkänna det. jag kom upp på listan igen på backhoppning och vann över han i bowling, att man alltid ska va bäst alltså ;)

nu ska jag gå och göra mig i ordning. 14.57 tar jag roslagsbanan mot t-centralen, 16.25 går tåget. väl hemma kilar jag som sagt till friskis för att träna på gymmet, morsning korsning.

bloggar mer ikväll och berättar mer om mina framtida planer som kanske ändå är rätt tröttsamma att läsa om, men som sagt det är ganska bra för mig så jag inte glömmer det, som en andrahands kalender.
P U S S '

Kommentarer
Postat av: Josefin

stackars niklas, var inte för hård mot honom... ;)

2008-07-13 @ 17:51:19
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0