sista gången.

var på tandregleringen för "sista" gången idag. det kommer alltså inte kalla tillbaka mig:) jag ska bara ringa och så om det händer något eller om tråden på baksidan går av eller så. skönt om man säger så.

efter tandläkarn skulle jag träna var det tänkt. hurtbullen själv rycker i friskisdörrarna och ser att det är stängt. maah va arg jag blev. de stänger 13 och öppnar typ 16 igen eller något. onödigt tycker jag. usch. då blir det alltså ingen träning idag, mööh. får se om jag är pigg ikväll nog att ta en promenad eller eventuellt försökra springa lite, alltså bara om jag är pigg ^^

snart kommer min farbro och hans fru och mina kusiner. jag ska klippa och färga håret på lotta (min farbrors fru alltså) trevligt trevligt.


bloggar senare, och ett då mer intressant inlägg. P U S S '

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0