so am i still waiting.

jag och malin låg och snackade och skratta åt gamla minnen enda fram till klockan 4 och vi ska tacka våra föräldrar att de stod ut med oss. vi konkade möbler mellan våra rum tup i kvarten och hade alla möjliga ideér, tack mamma och stefan, det gjorde ni bra^^

torsdag: idag har jag varit i norrköping med mormor och morfar och jag kom faktiskt hem med en cykel, yey! den är ljusblå och passar mina ögon, fast de ser man inte om jag inte är precis bredvid färgen så jag har inte riktigt bestämt min position när jag cyklar, men blå är den i alla fall :)

nu ska jag uppdatera bilddagboken och sen ska jag plocka undan i mitt rum och packa träningskläder. klockan fem blir det gym på friskis med malin och elin och sen blir det thaimat med elin sen ska jag klippa henne. kanondag helt enkelt.


fredag: stockholm med familjen. grönan, stand-up-show och shopping. kommer hem på lördag.


här är övningshuvudet jag och mallaballa lekte med igår, är han inte snygg i håret så säg? pissgula ränder i skallen vill väl alla ha? haha, för att ha använt 6% blondering utspädd med vatten så tog de ju rejält bra i alla fall ;)

P U S S '

Kommentarer
Postat av: Josefin

snygg bike!

2008-07-17 @ 15:45:17
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Eric

hehe, mm jag gillar färg. och blått. och skor. kunde inte blivit bättre =) /E.

2008-07-17 @ 23:48:48
URL: http://ericthegreat.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0