är du redo.

jag ska snart kila härifrån för jag ska kolla på världens sämsta program som är så dåligt så de blir bra. det heter amerikas smartigaste modell, maha! går typ på tv400 eller nåt, det är så dåligt så de inte ens får sändningstid på tv4, men va gör de mig, här kommer jag.

var vid djulö idag och jag har bränt mig. eller nej det har jag inte, liksom jag är rödbrun men de gör mig inget för det är på bröstet och där har jag så svårt för att bli brun så de blir kalas de där du. har också klippt elins mamma annelie och slingat rebecca och lotta.

var i nyköping igår på 50-årsfirande av min mormors syster. gick på stan med malin (vi satte basse på bänken, haha internt). jag köpte jesus/gladiator-skor, svarta shorts och en halv jöttesöt klänning. (delade med malin xD) så nu är mallaballa och jag panka. haha nej då,... eller jo. ^^ bilder kommer så fort jag lagt in på datorn. bilder från klassfesten kommer också då, håll uuut!

imorgon ska jag till skolan, fast jag är ledig. wohwoow! jag ska till frisör och klippa malin och lina som har egen hårvård i morgon. så då åker jag 11-tåget och klipper dom för dom ville de.
i mitt föregående inlägg skrev jag om hur bra de går i skolan, mvg på massa grejer och så. jag vill bara komplettera den listan med att jag har mvg i frisörteknik c också, lycklig jag är, och stolt. har verkligen kämpat på efter så mycket konstigheter det varit. har alltså fått mvg i både a b & c. yey! men, det blir frisör i morrn, ska köpa med mig thai till vrinnevi för dom har lunch när jag kommer, i love thai!

nej nu är det amerikas smartigaste modell som väntar, haha! puss'


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0