arne, olle är ju kvar i båten.

dagen är söndag. jag har degat vid djulö med sällskap av mamma och elin. badade faktiskt riktigt ordentligt idag och tro det eller ej men jag vågade mig på at doppa huvudet. jag var lite nervöst för att håret skulle skifta färg så jag tog en förebild men nu har jag tvättat håret igen och fantastiskt är det återigen, tänka sig!

nu ikväll har jag klippt anna och ida och de va en jävla bit som åkte av på anna hörrni. hon hade bestämt sig för att ta av en rejäl längd så nu har hon till axlarna, förut hde hon en braaaa bra bit ner på ryggen. klippte säkerligen av 20-30 cm! de blev riktigt fint:) ida klippte topparna vilken kanske va bra för mig, skulle nog inte klarat av mer förändringar på en dag, hehe skämtosido ;)

nu är de bestämt nästan hörrninini! philip kommer hit den 16 juni och stannar till den 19 juni, how fun är inte det. det kommer bli fierce! åååh, jag längtar. vi ska inviga philips sommar i sverige. han har hittils spenderat den i en lägenhet i wales, sovandes eller framför datorn, såå... katrineholm ska nog kunna väga upp till det, hope so ;)

nej nu ska jag pyssla med annat, puss'

Kommentarer
Postat av: Philip

Vi kommer ha smashing fun! Verkligen. : -D



PS. Du ar fin! Love xxx

2008-06-08 @ 23:46:05
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0