days of our lives.

jag har idag klippt lotta och sedan var det hannah brattnes makeover. det började med en lång page och hon klippte av mellan 15-20 cm, folk litar på mig jag förstår inte^^ sedan blev det blonda slingor och resultatet blev honeyblond, ojojoj snackar om en rejäl makeover. från mörkbrun/röd till honey/strawbaerry-blond. det tar ett tag att vänja sig men hon blev så nöjd så, och jag med till på köpet.

imorgon är det friskis klockan 9 med elin och imorgon ska jag pumpa tung... ööhm haha. jag ska i allafall köra på styrka imorgon. ska köra tyngre vikter och färre repetitioner. ska satsa järnet. har träningsvärk i armar, axlar, rygg, höfter och vader idag men jag ska köra på ändå. vet dock inte om jag kommer känna mig riktigt lika pigg imorgon bitti.

imorgon eftermiddag blir det stockholm mot pappa där helgen skall spenderas. lutar mot en bra helg med god mat (har redan hört talas om tacos på fredag och grillning på lördag) och shopping i täby står på schemat på lördag. oj vad jag är sugen på det.

nu ska jag dricka isvatten, se på film och låta dessa underbara ostkrokar smälta i munnen. det blir beck för hela slanten of course, can't get enough. puss'

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0