hur svårt kan det va.

kvällens träning bjöd på airtrack utomhus och det blev en internationell träning kan man säga. vi fick finfint besök av kanadensiska hockeyspelare som gav oss applåder när vi körde, även när vi ramlade. två av dom vågade sig på lite volter och saltosar, vissa mer lyckade än andra^^ vi har inte riktigt kommit fram till om de applåderade för att vi va bra eller för att de flesta körde i bikiniöverdel eller sporttop, vi chansar på att de gjorde de för att vi är bäst;) vi fick också me dom på vår videoupdate och en gruppbild, så nu är de vi som sitter och bestämmer vem som ska ta vem, för de ville ses efter fotograferingen, right ;) haha, lottas är klar (hon tar den som såg att i alla fall vara upp mot 20, får duga) elin tar han till vänster, jag tar han till höger.. hmm ja, de verkar ju gå finfint, movienight i helgen ^^ haha noot xD

imorgon är det jag och fröken hanna som tar svarta änkan och blå faran till djulö, men först är de shopping på specce. vi ska ha med oss baguetter och vitlöksgrejs, isvatten och ett glatt humör (bikini voe en fördel) och vi ska steka för de gillar vi. dagens mål är att bli svettiga (obligatoriskt för varje stekning) och sen ett extra mål vilket är att jag ska sola bort mina byxbensränder från thailand för jag kanske ska byta underdel eftersom jag köpte ny bikiniöverdel idag, så det blir att satsa på skära ben imorrn, vi får se hur det går;) ett problem är också att jag inte badat än men jag planerar ett dopp i morgn (observera att jag planerar) dock är ett problem att jag nog inte kommer doppa huvudet eftersom jag är osäker på hur mitt hår kommer reagera i detta rena vatten från bergskällan (host). detta bruna vatten kanske kommer förstöra min vitblonda färg som jag får så många komplimanger för (på montlé xD) så jag vet inte om jag ska skippa de och satsa på hippiestilen med sjal om huvet, vi får se helt enkelt xD vill ju inte förstöra mitt hår, usch, äckel bajsvatten!

nej nu är det sleepingtime (tv-tid på svenska) för lilla mig, puss'

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0