jag är här och mitt liv är bara mitt.

idag är det alltså tisdag och den började me datt vi sov till halvtov, inte illa pinkat va? en halvtimme mindre än igår. nåväl, då blev det frukost och sen tog vi en promenix med hanna ner till djulö och lekte i snurrsnurr-grejen. gratis fylla kan man säga, mådde verkligen skit efteråt och det va så inte värt de^^ haha. sen tog vi oss med nöd och näppe hem och gjorde "lunch" och sitter nu och lyssnar på youtube-klipp. har också provat min balklänning och andra klänningar, plus att jag sitter med jossans studentmössa, jag är verkligen skitsöt. passar i de så, nu får de bli student för det är typ det enda jag snackar om, konstant, fråga philip! stackare, poor thing^^

nåväl, nu kanske jag ska lämna tillbaka mössan och hoppa i träningskläder, träningen börjar om 1½ timme så det är bäst jag skynder mig? tjingeling, puss'

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0