pump it.

det blev gymfriskis med elin imorse och det gick faktiskt väldigt bra. körde 70 kg på en, haha vet i katten vad man kallar den maskinen men mitt mål är att klara 80 kg där för det var det mesta på den maskinen. ökade tyngder på alla maskiner från förra gången och det gick bra, förutom att jag i princip flög ur en maskin. haha kanske var lite väl optimistisk och tänkt att jag nog inte behövde spänna fast mig, haha my mistake. jag flög ur kan man säga, det var roligt! haha. körde crossen också istället för löpbandet. det gick bra fast körde bara 10 minuter för ja ville som sagt pumpa tungt idag, maha!

efter träningen kom höna och vi tog oss en fika på coffee house. det blev en baguette & varm choklad för mig del. nu är jag trött och helt matt. känns som jag ska somna här på tangentbordet men ska försöka undvika det. ska nu gå och packa inför en helg i stockholm. puss'




Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: skillnaden är att jag har köpt min ögonfransböjare själv, men du har inte köpt golvet och barbordet själv (de två saker som jag använde mig av).

2008-06-27 @ 13:26:12
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0