till min käre vän, philip fohlin.

har nu pratat med philip, man blir så glad då^^ vi är på samma nivå liksom, gillar samma saker=) det är nu bestämt att han ska komma och se lilla katrineholm med mig som guide. han ska följa med på en träning, få vara med och köpa dipp och grönsaker på lanthandeln (specce), få se djulöbeach med bajsvattnet, köpa glass och se katrineholms lilla lilla centrum (jag vill förbereda philip på de lilla lilla centrumet och att han absolut inte behöver oroa sig för att spendera pengar för de finns inget att spendera dom på, förutom ätbara saker. helt enkelt få känna på lilla katrineholmslivet och hälsa på mina vänner här och sådär. det ska bli jättemysigt och vi kom ju på att vi har all tid i världen eftersom ingen av oss har ett sommarjobb. vi ska ha de så frukstansvärt mysigt helt enkelt! philip, vi ska busa!

philip, en sista grej du ska få medverka på under din visit i kholm, är... pampampampampampam...... ATT BAKA BULLAR PÅ MITT SÄTT! <3


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0