dagens outfit.

dagen är lördag och jag vaknade 11.07. det var väldigt skönt må jag säga. ska snart gå och fixa i ordning mig någorlunda i alla fall. My tar ju studenten idag så de blir studentmottagning här, man kanske ska se okej ut i alla fall. Ikväll är det ju en typisk festkäll men jag vet inte om det kommer bli så för min del, får se om man blir tillfrågad och om man då känner för det. Det är ju fotboll innan och jag säger som förra gången, dom kommer förlora, stort! Vi får hoppas att de då går lika bra som förra gången jag sa så. nåväl, kanske blir en hemmakväll idag. jag har ingen dricka och är inte på humör för det heller, så det känns som att de kanske skulle bli en trist kväll då ändå, men får se vad som händer och sker. Det beror ju helt på vilket sällskap man hamnar i. puss'



dagens outfit:
vita jeans - j.linderberg
korallrött linne - h&m

Kommentarer
Postat av: Josefin

du och jag kan ha filmkväll?:)

2008-06-14 @ 12:38:47
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0