du, efter plugget.

dagen är tisdag och nu sitter man här med sommarlov. känns dock skapligt skönt må jag säga. lärarna bjöd på underhållninghög nivå på renströmmen, the pink queens lyfte taket till oanade höjder hörrninini. talet som jag skrivit höll jag och amanda och jag fick många komplimanger för de, tack! efter skolan drog jag, hanna, emma, amanda och agnes till stadsparken för att fira sommarlovet med lunch.

idag stämde mitt horoskap läskigt mycket.

ikväll är det träning och en befrielse så att säga, det blir nog fristående och det blir nog roligt. för övrigt känner jag att jag behöver prata med philip, han förstår mig. philip kan dock inte prata för han sitter på ett flyg nu, eller han är i alla fall påväg hem från wales, maah! puss'

you can love someone with all your heart for all the right reason,
then in a moment they can choose to walk away.

Kommentarer
Postat av: Josefin

alltså, du har alltid så jävla blå ögon på dina bilder! :P

2008-06-10 @ 21:53:15
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0