pilutta dig.

it's a new record! började rulla permanent på min syster 14.26, jag var klar 15.06! 30 minuter, oj dåå! haha vi berhöver kanske inte nämna att jag bara hade 34 spolar och att jag fick ta större passér för att få upp allt hår men uppe är det. sparade luggen rak (både för att det inte fanns spolar till det och att det är fint). är också nöjd eftersom jag inte riktigt gillar att rulla på så stora spolar, är bättre på att rulla på mindre då det är mindre hår att sköta. jag dissade dockan och fick rulla på min syster istället, tack! bild på resultatet kommer när håret torkat xD

har gjort en långhårsuppsättning också. blev faktiskt väldigt nöjd med den också. min idé eller tankegång för frisyren var:
2 större lopar, åt varsin riktning,
1 mindre loop neråt. 
1 slinga mellan de 2 större looparna och som delar sig runt förbi de större looparna och bildar ett hjärta.
jag är faktiskt väldigt nöjd. dock såg jag på korten att jag missat ETT hårstrå vid ena örat, ska gå och rycka bort det nu.

ser ni hårstrået, haha xD

dagen har gått galant än så länge,
imorgon blir det träning igen på morgonkvisten. puss'


som lovat, resultat:


Kommentarer
Postat av: Natalia

sv: haha okeey!:) det ska jag göra;)

2008-06-23 @ 17:19:00
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/
Postat av: Josefin

du är knäpp:)

2008-06-23 @ 18:14:24
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, fint gjort med frisyrerna (Y)

2008-06-24 @ 12:20:41
URL: http://emmanilsson92.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0