jag talar ut.

nu ska jag fortsätta att plocka undan mitt rum. jag har kommit på varför det inte är så kul för tillfället... jag hittar saker jag gömt undan för att jag inte har någon plats för de. har fortfarande ingen plats för det men det är saker som man inte kan slänga eftersom man använder det ibland... =)

kvällen till ära planerar jag med en popcornskål med perfekt poppade och saltade popcorn som bara går att ordnas av mig, ett stort glas isvatten som min kära ismaskin ordnar och sedan tänkte jag se på en film. tänker faktiskt inte sitta här mer idag, så jag ska ta steget, jag ska stänga av datorn;)  puss'







Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja, du ska ha dagens outfit, det är intressant! =D

2008-06-25 @ 09:31:26
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0