välkommen till sommaren-fest.

jo men dagen är torsdag och jag tog mitt pick och pack och slog mig ner i tallåsaulan för en timmes underhållning. höna fick stipendiet för bästa betygen och jag va nöjd, mitt ärende var uträttat^^ jag, elin & rosie jublade som så många andra då höna stod framför oss som en lysande gestalt i rampljuset. några ginaklänningar och stora bröst senare befann jag mig på nävertorps avslutningen och jag blev lite nostalgisk, bästaste nävertorp. myspys, saknar stämningen man hade där alltsåå. kom fram till att jag spenderat ungefär 17 år där, när jag fyller 18.

klockan tre bjöds det på grudentfika hemma hos familjen kalrsson-westin (^^) och jag tackade såklart inte nej. höna blev väldigt glad för den förtjusande solrosen jag köpt med mig som med nöd och näppe klarade av cykelturen. det blev underhållande samtalsämnen och vi fick visa vår förmåga att skratta riktigt gott, varför låter vi vara osagt;D

imorgon fredag kommer rosie hem till mig för en makeover^^ det blir en mörkare färg i håret och en klippning. trevligt trevligt, klockan 12 kommer hon. på kvällen blir det trevligheter hemma hos elin igen då där det bjuds på mat och sådant. jag ska ordna en efterrätt har jag tänkt, värt att nämna är att rosie gillar bär! om jag får idétorka kan ja ju alltid bringa en påse bär så blir alla nöjda och glada. skämtosido, efterrätten är en överraskning! puss'

None

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0