vandraren har ingenstans att gå.

midsommarafton är över och man kan säga att jag ännu inte gått och lagt mig. jag dör snart. nej men det får bli till att sova middag senare om man ska orka med satc-filmen ikväll. nåväl, när jag väl kom till jessica så blev de kareoke, dans-battle, sång-battle och kör-för-hörselskadade. de va drag som kan kan kalla det. thim spillde fem gånger under kvällen och i princip alla har nog smakat på hans blandningar, utom han själv? eller?  jag kan i alla fall allt om thim, bara att fråga mig, kan förklara vart han bor, hans personnummer, vad hans föräldrar och kusin heter och kallas och allt man kan tänka sig. han hade dock lite svårt med plantin, väldigt svårt att uttala och komma ihåg, om det beror på alkoholintaget är ännu oklart^^ man kan ju undra hur han somnade i sängen men vaknade i hängmattan en trappa upp? ett svar som förmodligen vi aldrig kommer få svar på. när klockan närmade sig 4 satte vi oss ner och tog det lugnt i soffan, dvs flög flygplan, hamna i fönstret, fnissade, sjöng sånger om koftor och snackade. klockan 6 somnade alla, utom jaag som fick höra resterande snarka i kör, ej uppskattat. till slut somnade man i en orekommenderad ställning i fåtöljen vid 7.30 och vaknade klockan 9.30, hurtbullar.



favoriter:

1. - jag har sett den största motorcykeln jag någonsin sett.
- den största?
2. - vad har jag gett mig ut på?
3. - jag är fortfarande nykter?
4. - vad ska jag göra nu då?
5. har den hängt sig?

en stor puss' på er

Kommentarer
Postat av: Josefin

hahhaahhah " vad har jag gett mig UT på " xD så klockrent, det ska jag börja använda!:P

2008-06-21 @ 12:34:52
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Natalia

jag dansar streetdance!:)

2008-06-21 @ 23:15:51
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/
Postat av: Rasmus;9

Vad ska jag göra nu då? ahhaha... Roligt o träffa dig o alla andra..

2008-06-22 @ 11:00:48
Postat av: I D R U S

Fin du är, men de är väl klart när du heter Ida ;)

2008-06-23 @ 13:15:13
URL: http://idamattsson.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0