a coffee to go.

dagen på praktiken kändes lång... ändå började jag vid två. hade en luggklippning och fick pröva på mina nya saxar som kommit. yey! dom var asbra, snacka om skillnad från skolsaxarna. hanna kom förbi en stund och pratade lite, jag lider med henne. empati. jag fick gå lite tidigare så jag tog en tidigare buss och körde lite obliga med 97-98:orna. trevligt. sen kom lotta och vi körde igång med det nya friståendet, med temat psycho! en timme senare var 1 minut och 30 sékunder klart. nu är det bara ungefär 30-40 sekunder kvar, och vi vet hur slutet ska vara, yes! 

imorgon har jag prov i samhäll och funderar på att börja plugga lite nu, har inte gjort det än... men jag orkar verkligen inte. vill bara tvätta bort sminket, borsta gaddarna och sova. kolla lite på tv också så ögonen blir trötta, men läsa igenom samhällen, nej fy sjuttsingen. jag har blivit bortskämd med betygen för att jag får g och vg på prov jag inte ens pluggat till, så funderar på att prova den här gången också, behöver inte ens få g, eller kanske är bäst om jag får g, men jag behöver ju inte direkt styla för ponta. efter skolan blir det i alla fall fika med elin på ch, kommer hem tre och vi ska träffas vi fyra så får se vad jag hittar på därimellan, sånt som märks.

skulle vilja lägga ut lite bilder från helgens bravader och på nya saxen men eftersom bilddagboken inte klarar av hög belastning och bloggen är konstig så får ni helt enkelt blunda och se det framför er.
puss'

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0