det går bra nu.

Ja, men min revolution går ju riktigt bra måste jag säga? Nu funkar inte min nya blogg, står att den inte finns men jag ser ju klart och tydligt att den visst gör det... Nu är den i alla fall borta eftersom den inte funkar, ska inte få stå där och damma. Nåväl... jag är tillbaka med blogg.se, vilken dubbelmoral. Jag som precis släppt taget, men men det kanske är den enda bloggen jag kan lite på... Får se hur länge det håller, allt kanske kraschar och jag är borta igen, haha vilket nederlag.

Nåväl...
Igår gick jag och syster på stan, köpte ett par skor. Svarta pumps med svart rem runt ankeln, schnygga! Köpte också en svart hög kjol på Indiska=) Idag var jag i Täby för att köpa en likadan sjal som jag har, till Ayfer och ett likadant nagellack som jag har, till Emelie. Tror ni att nåt fanns eller? Kollade i stan också men det är slut överallt! Jag kom dock hem från Täby med en sjal från Wedins och en vit top från Zara=D

Har spelat lite wii wintersports på eftermiddagen men det slutar bara med att min syster blir arg på mig för att det går så bra på mig. När jag försöker vara snäll och förklarar hur jag gör och vad hon gör för fel blir hon lack som tusan och säger att jag ljuger och fuskar... lätt att fuska på wii?

Ska skriva en insändare i svenska och håller på, men det går ovanligt segt. Allt låter töntigt och har inte ens ett bra ämne att skriva om. Ska också skriva ut ett litet grattisort till Hanna som fyller 18 bast på måndag, grattis<3
puss'
image1
Träning Söndag 17.30-20.00
<3



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0