förväntansfull inför kreativiteten.

har alltså varit i norrköping idag och varit gesällmodell till pelin. det gick bra och nu har jag 3 centimeter kortare hår. fast det låtar faktiskt farligare än vad det är. behövde nog en klippning och jag passar bra i kort=) det är inte så kort, typ som jag hade förut faktiskt. älskar luggen för tillfället då den är lite kortare och tunnar, skönt.

ska dock gå och duscha ner min uppblåsta frilla eftersom jag känner mig lite stor, haha! det känns som att man går in i alla, fast man inte gör de. nej men jag ska tvätta håret och gå och lägga mig med blött hår som man absolut inte ska göra eftersom håret är skört när det är blött, men jag älskar på något sett att göra det. det känns så befriande, haha. segt de låter, men... det är lite kallt så man får krypa ner och värma sig under täcket... sen att man vaknar med håret stående på enda och en fjong på apex är sånt man får ta, haha nåväl, ska duscha nu!

imorgon är det klippa morat, och slinga och klippa elin innan det blir thaikväll hemma hos slampan själv. ser fram emot en trvisam fredag. puss'

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0