get low.

sitter nu i bibban och har precis svarat på några naturkunskapsfrågor tillsammans med philip. vi börjar inte förrän vid 12 då vi har mentorsråd... sen är det svenska då jag förmodligen ska snacka litemed ancie om mitt betyg. efter det är det prov i försäljning och service och jag pluggade aldrig igår fast jag skrev det här i bloggen, shame on me.

min syster är sjuk och låg i min säng igår, jag vaknade uppmed halsont och hosta, yey? jag har inte tid för att bli sjuk, verkligen verligen inte. imorgon är det dramaredovisning ch specialidrottsprov. snart är det slut på skiten.sistaprovet är på tisdag,om miljögifter i naturkunskapen, sen ä det över, big time! efter sommar börjar vi trean, det är sinnesjukt!

på fredag är det jag som håller i hanna kära vänner. hon verkar vara ut av helvetes populär, men nej det är jag som har bokat in henne. vi ska käka nånstans innan vi ska på bio, what happens in vegas. det är hennes födelsedagspresent från mig, bio & käk. det ska bli supertrevligt. <3

- pinne!

idag ska jag göra 4 provbalupssättningar på my, isa, emelie och amanda och sen ska jag försöka plugga...men vi vet ju hur det går. puss'
image5

Kommentarer
Postat av: Philip

Hej. Hoppas du får en bra dag! På min blogg kan man läsa allt mellan jordens markozonskikt till himlens .. något annat! Allt kan du läsa här.

2008-05-21 @ 10:48:44
URL: http://philipfohlin.blogg.se

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0