have mercy.

idag hade jag en klippkund i skolan och då fick jag användning för mina nya älskade saxar. väl hemma klippte jag murat och elin, slingade också elin. allt blev kalas, tror till och med att murat blev nöjd, trots viss nervositet. han som bara skulle klippa lite, ha!

har haft thaikväll hos elin ikväll, har lagad fried rice och kycklingwok och allt blev verkligen sjukt gott. jag var kryddare, smarrismaskens. vi gjorde också pannacotta och sitter och smaskar på den för tilfället. synd att det ska va så förbannat mäktigt. inatt ska jag sova hos elin, och om jag fryser är det bara att öppna garderoben, sånt vet man vid det här laget, eller? haha. elin sitter just nu och smaskar på morötter och dipp, chipsskålen är det bara jag som får röra, haha. fy fan va jag är mätt. äter hela tiden med elin, usch usch. men det är gott. och så länge man tränar och mår bra, något ola måste förstå? eller... elin gav honom en uppläxning och försökte förklara att han inte skulle vara glad om han va gurkan! missförstå inte. haha!

för er som inte känner elin:
idaq högg elin huvud av sin pappa... elin gillar att rapa och måla sina tånaglar när hon är uttråkad. hennes negerläppar smörjer hon så mycket hon vill och hon tänder gärna ljus i sitt hus. elin är inte särskilt allmänbildan men är en mycket bra skådespelare, tro aldrig på något hon säger. att pilla sig i naveln och klia myggbett är några av hennes största hobbies. hennes temperament är inte att leka med och hon fastnar oftas på bild men är inte särskilt charmerande. förstår ni nu varför jag älskar henne? för er som inte känner oss kan jag förtälja att ironin verkligen flödar, maha! puss'


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0