if you change your mind.

idag var det praktik men gick hem efter lunch. det kändes inget bra och jag såg blek ut. böh, vill inte känna såhär. vill känna mig sommarpigg, yeey! nåväl, det är ju i alla fall på bättringsvägen. ska nu gå och borsta tänderna och lägga mig och titta på något dåligt tv-program istället för att göra nyttiga saker som att plugga naturkunskap som jag har prov på imorgon... hrm...

imorgon tar jag och hanna 11-tåget och då är det naturkunskap som gäller, och efter det ska vi göra mvg-uppgiften i orienteringen så vi får mvg i idrott. sen bär det av hemåt igen och ingen träning med barnen på kvällen, och inga mera prov. har då bara ett praktiskt långhårsprov kvar men det tränar man ju inte till. nåväl...

planer för onsdagen: klassfest/avskedsfest för philip hemma hos philip, yeeey!
nu va de att krypa till kojs, puss'

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0