jag är trött.

dagen börjar lida mot sitt slut och jag är nog ganska glad för det eftersom jag är sjukt trött. var och solade för en stund sen, och somnade! var också och handlade med mamma, inför umeå och sådär. nu är allt sånt fixat. har packat också, är dock inte klar eftersom i princip allt som ska ner har jag användning för innan fredag, det blir en tuff torsdagskväll känner jag. har i alla fall tagit bort nagellacket nu eftersom man inte får ha det på tävlingen, synd tycker jag eftersom det skulle bli en extrem effekt om alla hade typ svarta eller svarta & röda som dräkterna är, men men kanske i en annan tid, vid ett annat tillfälle :)

ska nu hoppa in och ta mig en välförtjänt dusch där jag ska tvätta håret, underbart. haha hanna och jag har kommit fram till att man hela tiden måste planera när man tvättar håret eftersom man inte kan gå och lägga sig med blött hår. eller jag skulle kunna göra det, men det är inte bra för håret. brukar dock sova i inpackning men eftersom mitt hår inte är sådär jätteslitet som förut så har det inte blivit av helt enkelt. nåväl, duscha va det, och det ska bli underbaaart.

puss och godnatt'


Kommentarer
Postat av: Josefin

hej lilla idan :) snart kommer du äntligen hem! löv och blad och kvist

2008-05-11 @ 20:42:47
URL: http://www.sameoldstories.blogg.se

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0