jag tog på mig mitt bästa ställ.

har nu skrivit klart naturkunskapen och håller på att skriva ut. gjorde också klart insändaren i svenska så den också är utskriven. blev dock inte så nöjd med den men har verkligen ingenting mer att säga om ämnet och kan heller inte ändra orden jag valt eller så. har packat väskan med
 gympakläder, orientering imorgon och jag är pepp, not! jag orkar verkligen inte. måste ta bussen imorgon också och bussen går 06.30. Jippie! Får gå upp 05.30 typ, och vem orkar det? Ska försöka göra klart alt ikväll så jag i princip kan gå upp så sent som möjligt. Nåväl, ska försöka lägga mig tidigt idag. Ska stänga av tv:n efter hous eller dh, beror på vad jag är sugen på. house är ju såklart favoriten men det blev ju nästan lite intressamt när den där tyfonen eller vad det var kom in över wisteria lane eller vad kvarterhelvetet heter, nåväl.

imorgon kl 16.30 ska jag till salongen för pelin ska prova lite och förmodligen effilera igenom håret så det inte tar så mycket tid på torsdag. på torsdag är jag gesällmodell och tre cm åker av. kollade på en linjal idag och det var inte så mycket, men visst känns det, men är nog lite mer positiv efter besöket på salongen idag. förresten, en bild på mina nya saxar, puss på dom!

nej nu ska jag läsa igenom försäljning och serviecen och kolla igenom papprena till special idrotten innan jag tvättar bort sminket och kryper ner.
puss'

image5
bara för att det funkar för tillfället

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0