konvalecent.

jag är konvalecent. har nu ingen feber tror jag, men huvudet känns helt tungt, vlket är ovanligt för mig som ni förstår och jag snorar och hostar och vill inget hellre än att bli frisk just nu. böööh! har spelat sims nu, haha mycket underhållande. det var jättelänge sen jag spelade men de är fan lite roligt när man kan alla fusk knep. jag gjorde en mig själv med en hund som heter kungen. jag ska ha en hund som heter kungen när jag... blir... redo. haha! när jag är gammal och grå kanske, grå har jag inget emot att vara.

gjorde i ordning emelie, amanda och isa till balen förut. malin fixade my. alla blev så fina så. imorgon ska jag klippa marcus och simon kl 11.15. mammas gamla skolkamrats barn och hans kompis. hrm.. pengar som pengar. dom var visst typ 13 år också så dom ställer väl krav på frisyren också, onödigt.. haha skämtosido. hoppas att jag får hålla mig feberfri nu och att allt går tillbaka som vanligt, och att hostan går över. jag vägrar hosmedecin, tog det en gång och då svalde jag inte allt, det är äckelpäckel. klarar inte av rinnande saker, det ska vara i tablettform. finns de ingen bra hostmedicin i samma storlek som en ipren? tydligen inte, bara rinnande obehagligheter som smakar blä.

nej nu ska jag snyta mig, fräschigt värre, puss'


enda bilden för tillfället*


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0