någon som sett orken?

jag är trött. jag kan knappt hålla ögonen öppna. dagen gick bra men var plågsam. till på köpet var hanna sjuk. jag gjorde orienteringen med philip så det är skönt att ha det gjort. flörtade också med tomas (mina trötta ögon) och jag vet nu att jag inte behöver göra mvg-uppgiften i orienteringen för att få mvg i slutbetyg. skönt att höra eftersom orientering aldrig har varit min starka sida. jag och philip letade efter kontroll C i en kvart tills bosse ringde och förtydligade att det visst stod på pappret att den utgått... vi var i alla fall på rätt ställe =) 

pratade lite med svenskläraren ancie idag... blir så trött på henne, hon har inga svar på nåt, hon bemöter inte mina motargument, lodis. (länge sen jag använde det ordet, bör returneras) lodis lodis lodis! funderar på att lägga ut min uppsats i svenska på http://horribledicto.blogg.se/ se så att ni kan få se va den lodisen inte satte mvg på, förklaringen var för att man inte skiljer sig på 1700-talet... det är en novell? hallå? man får hitta på vad som helst, men inte skriva att en ynka liten kvinna skiljde sig? ööhm... sa ja lodis? tur att vi ska byta tillbaka till life is a bitch darling-gunilla. har mycket roligare med henne, hon är en sån där krutkvinna som inger respekt som man alltid uppskattar ett år efter att man hade henne, som man nu ska få tillbaka, ååh min gunilla. kärleksförklaring. haha gunilla... gu-nilla, gu-niillaa? HAHA philip förstår, ack han förstår xD

dagen har flytit på. var på salongen för att prova föningen. imorgon åker längderna av. jag tror dock inte att det blir så farligt. intalar mig det. philip har fått mig till en positiv inställning, tack<3 ska inte tjata mer om håret, både för att jag aldrig brukar vara nojjug, och för att jag tjatat tillräckligt idag, haha. 

imorgon ska jag vara gesällmodell kl 16.30 så det blir 15-tåget och en behövd sovmorgon. ska också packa upp från umeå som jag faktiskt inte haft tid med (försvar) och så ska jag försöka städa. nej nu orkar jag inte mer.
puss'


Kommentarer
Postat av: Amanda

Gunsan! :*

2008-05-14 @ 20:41:13
URL: http://amanda
Postat av: Amanda

haha tack för kommentaren ^^. din röst är den enda jag kommer höra imorgon x)

2008-05-14 @ 20:49:47
URL: http://amanda

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0