ögon av stål.

idag har jag och hanna stekt på hennes tomt. vi har pratat och slagit varandra om vartannat. hanna slåss, hanna dum. maha. nej fåglarna är dumma. skathelveten! dom åt upp mina hemmagjorda bullar!!! vi hade ätit ungefär hälften, så går vi och pratar med margarina och matrik, tror ni inte fågelhelvetet åt opp resten... plastpåsen låg på gräsmattan, helt tom... då fick vi nya bullar av margarina, vi gick in och gjorde saft, när vi kom ut låg påsen på gräsmattan och endast 4 av de 6 bullarna återstod. fy fan dessa skator, jag förstår varför hanna hatar fåglar. dålig stil!

nej nu ska jag duscha och göra mig i ordning. ska till stadsparken och äta (fira min morbror som fyllt tror jag^^) och sen ska jag ta 19-tåget till norrpan med hannapanna. vi ska på klassisfest/avskedsfest hos philip där vi också sover över.

det var allt, puss'
 

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0