öka takten sista kvarten.

idag har jag alltså sovmorgon så börjar på salongen vid två. sitter här och försöker skriva klart min insändare i svenskan men det går åt pipsvängen. håller på och ändrar om allting nu. suck... har mycket den här veckan alltså. insändaren ska vara klar på onsdag och imorgon är det fokusdag med naturkunskapen så då ska vi ut till nån sjö och göra massa stationer och jag hurrar inte. man kan tyvärr inte skippa den heller eftersom man då får göra den med någon annan klass, nej tack. på onsdag är det försäljning & service prov och på kvällen ska jag göra fyra provbaluppsättningar på my, emelie, isa och amanda. på torsdagen är det special idrotts prov och dramaredovisning, yey! ta allting på samma gång bara, gör det, snälla.på fredag är det förresten praktiskt långhårsprov också, fast det blir nog roligt =)

idag kommer nyberg till salongen och då ska jag göra en provuppsättning på henne för att se om jag måste rulla upp håret till långhårsprovet på fredag. tror jag rullar upp det direkt idag, kommer nog inte funka annars. trevlans. ikväll är det träning också och jag ska ta med mig dramaskivan så jag och hanna kan köra igenom en gång, det är redovisning på torsdag och vi måste fortfarande finslipa då vi inte riktigt har koll på vilken dans som kommer efter vilken, och sista är inte helt klar heller, oops!

nej nu ska jag försöka slänga ihop den här insändaren, det spelar ändå ingen roll vad jag gör, jag kommer i alla fall bara på vg.kanske ska skita i och lämna in den nu och lämna den till gunilla efter sommarlovet? men orka ha den ligga här, jag klarar inte av det, haha. puss'

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0